INTREBARI FRECVENTE
Intrebari despre produse si comenzi
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Perdele Acasă By Clau (perdeleacasa.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda sau puteți specifica acest lucru operatorului care va suna pentru confirmarea comenzii.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite sau puteți specifica acest lucru operatorului care va suna pentru confirmarea comenzii.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Puteți comanda și doar ca vizitator!
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati prin telefon sau pe messenger . Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in mailul de confirmare a comenzii. Puteți face modificări și cu ajutorul operatorului care va suna pentru confirmarea comenzii. Schimbările pot fi făcute timp de 24 de ore după plasarea comenzii pentru produsele personalizate. După acest interval produsele întra în procesare și nu se mai pot face modificări!
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind numerele de telefon disponibile pe site sau butonul acces messenger care va direcționează direct către un operator.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind numerele de telefon afișate pe site sau butonul de messenger care va direcționează direct către un operator.
Ce înseamnă manopera pe rejansa?
Manopera pe rejansa este aceea în care pe perdea și pe draperie se coase o banda lata din bumbac, alba, de aproximativ 6cm,cu 4 ate de încrețite și 2 rânduri de găici în care se introduc cârligele de șină sau cele de la galerie.
Ce este manopera cu rejansa speciala pentru galerie?
Manopera cu rejansa speciala pt galerie este aceea în care pe draperie sau perdea se coase o banda lata de 10-12 cm care are bride prin spatele cărora se poate introduce bara galeriei.
Ce este manopera pe capse incorporate?
Manopera pe capse este aceea în care o bansa speciala de 10-12 cm se coase pe spatele perdelei sau a draperiei în partea de sus, cu 3 cusături, pentru întărire, după care se perforeaza la fiecare 15-17cm și se aplica capse, ce pot fi aurii, cupru, argintii, gri albe, negre, crem etc, asortate cu perdeau/draperia sau la cererea clientului.
Cum pot obține mai multe informații despre măsurători, corectitudinea dimensiunilor etc?
Ne puteți suna la numerele afișate pe site, ne puteti scrie accesând butonul de Messenger de pe site și un operator va fi pregătit sa va răspundă, la telefon între 9 și 18.00 sau pe Messenger între 9 și 20